TPA

TPA to skrót od Third Party Administrator i jako taki jest definiowany jako organizacja lub osoba fizyczna, która zajmuje się obsługą roszczeń w ramach różnego rodzaju ubezpieczeń. TPA to profesjonalne, licencjonowane przez państwo organizacje oferujące kompleksowe usługi. Są uważani za ekspertów w oszczędzaniu pieniędzy dla pracodawców i kierowaniu dostosowaniem ubezpieczenia.

Czy są korzyści z zatrudnienia TPA?

Absolutnie!

Niezależnie od tego, czy opracowujesz, czy wdrażasz jakiś program ubezpieczeniowy, TPA oferują różnorodne korzyści!

Oszczędności

Oszczędności kosztów i zwiększone przepływy pieniężne dla klientów można oczekiwać w pracy TPA, od planowania poprzez administrowanie planem, prowadzenie dokumentacji i raportowanie, rejestrację i zarządzanie uprawnieniami, by wymienić tylko kilka.

Informacje i spostrzeżenia

Klienci mają dostęp do raportów dotyczących kosztów, historii szkód i nie tylko. Umożliwia to świadome podejmowanie decyzji i dostosowanie planu w razie potrzeby.

Ekspertyza

TPA posiadają rozległą wiedzę i doświadczenie w branży opieki zdrowotnej, wymaganiach regulacyjnych, rozstrzyganiu roszczeń, zarządzaniu kontami i potrzebach obsługi klientów/członków.

Usługi / Zestaw umiejętności

Każdy TPA jest wyjątkowy w swojej kulturze, obszarze specjalizacji i nie tylko. Ta lista stanowi ogólne zestawienie umiejętności i usług TPA.